Thursday, August 6, 2009


Kenapa tiba-taba saja perasaan aku nie jadi x menentu....tiba2 ajer nak marah kat org padahal xde aper2 pun ...kenapa aku tiba2 saja berubah dalam sekelip mata plak 2 aduss...Ya Allah bantulah hambaMu ini sesungguhnya aku dalam kekeliruan .........aku xcinta aku aku terasa.....adakah benar apa yan g dikatakan orang "Jikalau kita mencintai seseorang kita perlu melepaskannya?dan menanti dengan penuh kesabaran bahwa ianya akan kembali ?.....tahlerrr kau pikir la sendiri wahai diriku....aku xder aper2 perasaan kat kau tapi tah kenapa tiba2 aku terasa sangat adakah aku dah jatuh hati kat kau?aku sendiri pun xtau hehehehheheh apedaa kau nie semua 2 perasaan jer ler kau yang explore lebih2 2 sebab jadi macam 2...hayoi aper la ko nie xtau la plak aku tp mungkin ada sikit kot rasa kasih sayang kat dia hehehehhe aper2 pun biarlah hidup aku gembira semoga Allah Pertemukan aku dengan impian aku satu hari nanti InsyaAllah moga ada yang akan menyangi dan mencintai aku sepenuhnya dan aku juga begitu padamu....pehh jiwang la plak...aper2 pun itu adalah aku.......

2 comments:

~misz not so popular~ said...

perghhh....ayat nak menyentuh prasaan...hahahah.....sabaq naaa...contol jiwa

hahhahahahahahahah said...

hahahaaha heheheheh tersentuh ker perasaannya hahahahahaah