Tuesday, August 18, 2009

1 4 3


1243pm-hari nie dah masuk ari rabu...duk kat cn macam2 gelagat orang yang aku nmpk...begitu indahnya dunia ciptaan yang maha esa...malam nie aku masuk ler ke sebuah kg nie..terpencil first time redah jugak...bila dh selesai keje aku aku lepak jap ngan kawan2 ...pastu balik dah ler...nie mase duk tulis aku lepak kat luar rumah best gak malam nie duk berjemur embun pagi sambil merenung wajah bulan di angkasa..ohh bulan cool gak aku tgk bulan nie relaks dia jer...

3 hari ajer lagi kita nak puasa wah xsabar betul aku pose kali nie..tarawih lagi 2 hari tahun nie aku mesti habiskan 30 hari bertarawih mesti...azam kene kuat kali nie..zam zam ala kazam..tahun lepas dah ler dapat bertarawih 15 hari jer waduh ruginya aku...kali nie aku mesti dapatkan tarawih yang penuh...insyallah

semoga kita semua dapat menjalankan ibadat nie dengan baik skali pada tahun nie insyallah kita sama2 buatkan yang terbaik..kita mesti boleh buat punyer...hehehehhe

No comments: