Thursday, August 13, 2009

13 august 009 03.21pm

Saat aku duduk sejenak dibangku empukku ini aku tiba2 dalam kepala otak aku terfikir apelah yang akan jadi kat aku 10 tahun lagi?masalah macam maner plak yang aku akan harungi?ye lar apa akan jadi 10 tahun lagi ek...?kenapa la perasaan aku nie slalu datang mcmnie sekejap macam nie kejap mcm 2 haiyo yo...ape sudah jadi mungkin perasaan je kot...emm minggu lepas ngan minggu nie mmg yang paling xbest arr...sbb isshk...xbleh citer arr...emm abaikan aje la...hahahahahhaah....nk tyn sikit la kat korang nie adakah perasaan ,firasat,gerak hati kita kpd sesuatu @seseorang akan sampai dan dirasai oleh seseorang @sesuatu....jawab yerrr...

2 comments:

~misz not so popular~ said...

mayb...if dia pun dpt rasa apa yg kita rsa...rsanya la kot..

lina said...

jika niat kita ikhlas terhdp seseorg insyaallah dia juga akan dpt merasakan apa yg kita rasa terhdpnya...